Šodienas vidē plānotā patērētāja ietekmēšanas veidi ātri mainās. Viens no izplatītākajiem rīkiem pēdējā laikā kļuva ciparu mārketings, kurš var ne tikai apkopot precīzu un objektīvu nepieciešamo informāciju savai mērķauditorijai, bet arī izsekot brenda vai produkcijas digitālā mārketinga rezultātiem. Šī pieeja ļauj lietot labākos mārketinga kanālus. Ciparu mārketings ir preču kā arī servisa mārketings, izmantojot interaktīvās tehnoloģijas. Šīs jomas efektivitāte būs saistīta ar ciešu sadarbību ar patērētājiem un mērķa auditorijas blīvumu, kur galvenais instruments jau ir SEO pakalpojumi, savukārt programmēšana palīdzēs padarīt mājas lapu lietotājiem ērtāku.
Digitālais mārketings un Search Engine Optimization
Kas tad būs search engine optimisation? Šis saīsinājums nozīmē vietnes izstrādi meklēšanas programmām. Citiem vārdiem, SEO optimizācija būs darbību kopums mājas lapas iekšējai kā arī ārpuses optimizācijai, kur mērķis būs vairot mājas lapas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Interneta lapai nebūs nozīmes bez tās reklamēšanas. Neizmantojot SEO mājas lapas apmeklējumu skaits būs ļoti slikts vai arī pilnīga nulle, ja vien netiks izmantotas citas trafika piesaistīšanas metodes. SEO ir piemērots katram, kas uzsāk vai jau piedāvā preces internetā, cenšās atrast pircējus, partnerus utt. Tāču jāem vērā, ka tūlītējs efekts pēc seo optimizācijas un seo pakalpojumu izmantošanas nebūs redzams. SEO stratēģija paredzēta ilglaicīgam rezultātam. Galvenos panākumus būs iespējams ieraudzīt pēc SEO audita kā arī optimizācijas uzsākšanas ne agrāk kā pēc diviem – 3 veseliem mēnešiem, taču šo rezultātu ir iespējams saglabāt bez īpaši lieliem ieguldījumiem.
Digitālā reklāmas aģentūra
Integrētais ciparu mārketings kā pie mums, gan visā pasaules daļā šo 10 gadu periodā ir daudz izmaniījies. Kompānijas pārdod un izplata produktus vai pakalpojumus, izmantojot dažādus tiešsaistes rīkus. Jebkura digitālā mārketinga sfēra darbojas atšķirīgi. Jāpārliecinās, ka tieši konkrētais rīcību veids vai mārketinga aģentūra tiks vērsta tieši uz tiem mērķiem, kuri būs noderīgi tieši Jūsu projektam. Vispirms jāsaprot, vai arī seo speciālists var veikt konkrētu servisu pie tam vai ir pārdošanas iemaņas konkrētajā virzienā. Pie tam jāsaprot, vai izvelēties servisa rezultāti netiek izpausti citām pusēm. Pielietot mārketinga aģentūras konsultācijas būs tieši tas pats, kas ir uzņemt darbā jaunus darbiniekus. Pret seo optimizācijas speciālistu jārīkojas kā pret iestādes darbinieku. Online ciparu mārketings tomēr ir vairāk nekā google reklāma. Konkrēti sameklētajai digitālā mārketinga aģentūrai vajadzētu mudināt cilvēkus uzklikšķināt uz google reklāmu pie tam tiem jābūt ar vēlmi sadarboties ar Jums.
Search Engine Optimization optimizācija būs viens no galvenajiem veidiem, kādā veidā palielināt apmeklētāju skaitu uz mājas lapu, šis process pastāv kopš meklēšanas programmas izveidošanas sākuma. Apgalvojumi, ka SEO optimizācija zaudēs savu pieprasījumu, jau sāka veidoties SEO rašanās pirmajos gados jau no 1997. gada. Taču jebkurā šī procesa esamības posmā SEO attīstās, pielāgojoties jauniem variācijas algoritmiem, filtriem kā arī citiem faktoriem. Mājas lapu optimizācija tiks lietota tik ilgi, kamēr cilvēki meklēs interesējošo informāciju online. Līdz ar to Jums pašiem jāpieņem savs lēmums iet pie digitālā mārketinga seo specialistiem vai nē, taču būs jaizprot, kad pieprasītas vietnes esamība kā arī pirmās atrašanās vietas meklēšanas programmā nemaz nav ietekmējamas tikai no google reklāmas. Taču šī veiksmīgā darbošanās konkurences tirgū jau ir tieši atkarīga no izdevušās majas lapas izveides un seo stratēģijas realizēšanas.