Ielās varam redzēt daudz automašīnu, kuru vējstiklus rotā dažādi bojājumi, kurus ir plāns novērst kaut kad vēlāk. Vējstiklu labošanas serviss ir jāmeklē nekavējoties pēc problēmas rašanās, lai tā nevērstos plašumā. Iemeslu tam, kādēļ ar vējstikla problēmām nevajadzētu vilcināties, netrūkst.
Viens no galvenajiem varētu būt tas, ka plaisas ātri vien kļūst izteiktākas un var radīt vēl lielākus bojājumus(vairāk informācijas ir iespējams skatīt te-https://www.carglass.lv/pakalpojumi/stiklu-remonts/). Viena no vējstiklu pamatfunkcijām ir automašīnas salona un pasažieru pasargāšana no ārējās vides, tādēļ laikus novērsti vējstiklu bojājumi ir zelta vērtē.
PROFESIONĀLI AUTOMAŠĪNAS APKOPES PAKALPOJUMI
Auto būve un uzbūve iet roku rokā ar dažādiem fizikas likumiem. Tas nozīmē, ka ik viena detaļa un pat vissīkākā nianse spēlē lomu automašīnas veiktspējā. Vējstikls vistiešākā mērā ir konstrukcijas drošības elements, pret kura bojājumiem nedrīkst izturēties vienaldzīgi. Katru gadu tirgū nonāk ar vien modernāki un advancētāki automašīnu modeļi, kas nav šķērslis servisā strādājošajiem, jo regulāri papildina zināšanas un apgūst jaunas metodes vējstiklu apkopes sfērā. Līdz ar to iegūtās zināšanas var pielietot praksē, teju jebkādas markas un izlaiduma gadu automašīnām.
UZTICI SAVU AUTO UN PĒC PUSSTUNDAS SAŅEM KĀ JAUNU!
Meistars, apskatot bojājumu, noteiks, vai vējstikls jānomaina vai arī to iespējams salabot. Lai vējstiklu plaisas būtu iespējams salabot, bojājumam ir jāatrodas noteiktā pozīcijā attiecībā pret centru un malām. Neatkarīgi no bojājuma, servisa veids tiek noteikts individuāli katrai automašīnai. Servisa meistariem būs pa spēkam jebkāda veida bojājumu novēršana. Stikla labošana aizņem vidēji 30 minūtes, savukārt vējstikla maiņa nedaudz ilgāku laiku. Protams, stikla labošana ietaupa ne tikai naudu, bet arī dažādus citus resursus, taču, iesakām uzklausīt meistaru argumentus, ja ir ieteikums vējstiklu tomēr nomainīt.